Thursday, March 24, 2011

:: TAHNIAH UNTUK SAUDARA NASIR ::

Assalamualaikum..
Alhamdulillah.. akhirnya setelah sebulan 2 hari aku tak update blog ni.. Di hari Jumaat yang mulia ini tergerak hati pula nak update blog... Asal eh?? 
Actually sejak aku sambung study sambil bekerja ni banyak perkara yang aku kena pikir. Sampai hilang mood nak menulis blog walaupun ada beberapa idea terlintas kat fikiran ni... Tapi lepas baca akhbar Metro muka surat R14 & 15 tetiba je rasa nak taip blog..hehe.. Sorry my dear blog, aku masih belum melupakan kau lagi.. dont worry ok.. huhu..


Walau pe pun aku nak ucap terima kasih pada kalian yang sudi gak follow blog ni walaupun lama tak update.. Isi pun bukan best sangat.. huahuahua...


Ohhh ya!! berbalik tentang berita di Metro... berkenaan Akademi Al-Quran 5 (AQ5) .. Aku amat gembira dan bersyukur sebab salah seorang dari bekas pelajar di Sek Agama Men Tinggi Hissamuddin, Kg Jawa Klang masuk final !! Actually aku bekas pelajar kat sekolah tu juga.. Off course la aku kenal finalis tu yang di kenali sebagai Muhammad Nasir Bin Mohamad Salleh.. Tapi aku pun tak tau dia kenal aku ke tak..huahuahua.. Dulu time sekolah kalau dia nasyid aku rasa excited sangat.. suka dengan suara merdu dia!( tak malunye aku ni!!!) Then, macam tak percaya Nasir masuk final kat AQ 5.. Tahniah Nasir...! may Allah bless u..
Kalau kau tak dapat juara pun malam esok ( Sabtu,26 Mac 9.00 mlm) tak pe.. aku tetap sokong kau... (ceceh.. kelakar pulak rasanya)


Apa-apa pun jangan lupa saksikan AQ5 final malam esok di TV9.. !!!


Wallahu'alam


1 comment:

Telaga Putih said...

amboi.. da lama xupdate, ttba update sal laki.. jeles3! ahaha

papepon, td tgk kt tv.. mmg sdp pon sore dia.. gud luck utk dia gak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA