Thursday, February 17, 2011

:: LAGI-LAGI PJL ::

Assalamualaikum..
Dari semalam smpai hari ni aku xade keje lain duk sebuk meng"test" tutorial untuk cantikkan blog di blog PJL. Tapi disebabkan aku ni tak pandai menggunakan kod HTML abis hancus la blog tu aku kerjakan....hahahahaha... kesian blog tu.. mentang-mentang tak ada orang nak tengok aku buat uji kaji kat blog PJL pulak... apa benda PJL tuh?? aku rasa da beberapa entri sebelum ni aku citer pasal PJL.. skg da malas nak citer.. kalau korang nak tau sangat amat dialu-alukan lawati http://pjlpuncakalam.blogspot.com.


Aku rasa aku perlukan guru tutorial betul-betul la agaknye baru jadi. Sedih betul la asal aku try je cantikkan tu, cantikkan ni kat blog mesti lain jdnye... Aisshhhh.. malas da nak buat..Baik tengok muka Lee Teuk.. Sejuk sikit..huahuahua...


Asalnye color hijau blog ni.. last2 jd pink pulak...hahaha...

Lee Teuk.... tak de kena mengena pun....huhuhu

1 comment:

Cahyahana said...

i like Lee Teuk,eheheee....follow u,follow me to!!_!!nice blog~_~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA