Friday, November 12, 2010

Saya Baru Pulang Dari Kursus

Assalamualaikum ...
Dear My Blog,
Aku baru balik dari Kursus Latihan Penyelia IT PJL Fasa 1 di Hotel Holiday Villa, Subang. Seramai 53 org yang join kusus ni...setelah setahun tak jumpa kawan-kawan dari site negeri masing-masing, akhirnya dengan izin Allah dapat kami berjumpa lagi tahun ni... sesiapa yang ingin tahu lebih lanjut mengenai Perpustakaan Jalur Lebar ni boleh la lawati Portal kami di http://www.pjl.com.my .
Harap tahun depan kalau panjang umur kita akan berjumpa lagi!!!

Hurmm...Actually aku rasa agak risau sikit la lepas kursus ni..banyak perkara baru aku kena plan lagi mengenai kelas ICT Cambrigde dan Karnival PJL yang masih dalam perancangan...Ya Allah, mudah-mudahan dipermudah segala urusan...Sudahlah PJL Fasa 1 site selangor cuma aku sorang....'Mintak tolong kawan-kawan dari site negeri lain bantu saya ye...!!'

So, first plan aku lepas balik dari kursus ni nak pergi ke Pusat Jalur Komuniti (PJK) berdekatan untuk berkongsi aktiviti, kelas dan program yang diorg jalankan.... Then kena susun strategi seterusnya.... minta kawan-kawan PJL berkongsi plan diorg lepas kursus ni... Goodluck untuk diri sendiri!!!! Chayok!!



Sesi Fotografi


Sesi Pembentangan



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA