Monday, November 8, 2010

This is My First Time....

Assalamualaikum..

Dear My Blog,

7 November 2010, menjadi salah satu tarikh keramat aku...tak tahu la kenapa..tapi aku memang suka ingat pada tarikh2 yan
g menjadi sejarah penting hidup aku... selain tarikh 16 Sept 2010 antara tarikh yang aku suka sangat imbau kejadian yang berlaku pada tarikh tu..

Semalam 7 Nov, aku menghadiri jemputan
kenduri Hasinah & Raffi...Bahagia aku tengok kawan2 aku bahagia... Semoga korg bahagia hingga ke syurga........Tapi tak bestnya aku tak boleh lama kt kenduri tu walaupun teringin nak habiskan masa dengan kawan2 yang lama tak jumpa...Terutama kawan2 kt SK Bukit Cerakah dan SAM Jeram..dah beso2 ye korg..kete pon beso2..huhu...
Sorry la kalau aku nampak macam sombong sikit..aku sebenarnye segan la ngn korg!!!serius sesangat!!!!




Balik pada tajuk... semalam lepas balik je dari kenduri aku terus ikut adik2 aku (Mamat & Pili) jalan2 kt One Utama. Hurmmm...this is maybe the second time tak silap aku pergi OU tu...so aku memang tak tahu la nak pergi sini kalau tak ada adik aku... Tujuan Utama nak pergi One Utama ni sebenarnya nak jumpa kawan adik
aku dari Sabah...tapi kalau da jumpa tak buat apa2 tak syok jugak,kan??? dalam sejam ada kat OU b
arulah kitowg jmpe dgn kawan adik aku tu....naik bosan jugak aku tunggu punya lama...tapi alhamdulillah jumpa gak ngn Mumu n Gegirl..hehehe....

Lepas kitowg jumpa adik2 aku plan nak main bowling...Main Bowling?? Uhukkksss....aku memang tak pernah main bowling..plak tu Mumu pakai jubah...Disebabkan "budak-budak" yang nak main bowling tu masih digelar "pelajar", maka aku dgn ikhlasnya belanja la diorg main bowling...Malu betul aku rasa...ada la dua tiga pin yang tumbang sepanjang aku main tu..hahahaha..Almaklum la first time main bowling...hehehe

Gegirl, aku and Mumu

Habis main bowling, perut da lapar kitowg pon g carik tempat makan.. adik aku pulak sibuk nak makan KFC.. Hhaaaa...so kat sini aku nak ucapkan terima kasih pada rakan baik adik aku, Ilyas kerana belanja kami makan..hehehe...

Lpas makan kitowg g solat maghrib then g tgk wa
yang...hehe....This is My fisrt time!!!Tengok wayang!!!!!!hahahaha.....agak batak la rasanya..tapi still boleh cover...cerita yang kiorg tgk tajuknye "The Rise Of The Mummy" .. Tajuk movie ni agak gempak,kan??? posternya pon gempak..tapi ceritanya......hahahaha..geli hati aku bila teringatkan cerita tu.... Korg nak tahu ke ceritanya??korg pergi la tgk sendiri..tak tahu den nak cerita...

Kesimpulannya,

7 November , This Is My First Time = Men boling + Tengok wayang....

habis~~~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA