Tuesday, November 30, 2010

November Activity at PJL

Assalamualaikum....

Hye guys!!! pejam celik - pejam celik hari ni da masuk bln Disember. Cepat betul masa berlalu... da kena plan aktiviti untuk bln depan... So this time I want to share some activity that I had done on November. Aktiviti aku ni tak la macam site-site PJl lain yang gah2 macam program kerjasama dengan JKKK lah, ADUN lah... Aktiviti aku just simple.. yang penting melibatkan Aplikasi Elektronik contohnya macam E-Kerajaan, E-Dagang dan E-Pembelajaran. Tapi aku biasa dengan E-Kerajaan dan E-Pembelajaran je atau bahasa glamornya E-Government dan E-Learning. E-Dagang ni aku lemah sikit... setakat cek gaji masuk dan topup aku tau la...hehehe...

Untuk Penyelia IT - Penyelia IT di site PJL, ni aktiviti aku nak share ngan korang.. korang pun share2 la dengan aku...hehehe..sian adik korang ni.. da la site Selangor aku sorang je...isk..isk... =(



Pinguin Jump Multiplication Activity
Sasaran : Pelajar Sekolah Rendah







Kuiz Portal Inisiatif Digital
Sasaran : Pelajar Sekolah Menengah





Sharing is Caring♥♥
Sekian...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA