Wednesday, November 24, 2010

- Your Access is DENIED~Harap Maklum

Assalamualaikum....

Jam 11.30 pagi, 24 November 2010- Laman Facebook, Twitter, Frienster, 4Shared dan Youtube telah disekat oleh pihak yang berkenaan.. Aku tak pasti la sapa yang sekat sama ada TM, SKMM atau MSD..... yang pastinya budak-budak di PJL seolah-olah mati kutu, sudah tak tahu nak buat apa... Kesian korang...

By the way, aku pulak sebuk search benda baru untuk hiburkan budak-budak ni (kot ye budak2 ni terhibur). Untuk bulan ni aku buat aktiviti Kuis Inisiatif Digital kat Portal Perpustakaan Negara Malaysia dan Pinguin Jump Multiplication Activity .Bak kata seorang penyelia IT site Melaka FB ngn budak2 PJL ni ibarat Pakwe n Makwe. Aku buat aktiviti apa pon FB gak la yang diorang nak bukak.. Tak boleh dipisahkan...hehehe.. Tapi aku relek je tak dapat buka FB pon.. still maintain.....huahuahua....

Duk boring-boring tak buat apa aku buka la emel.. Then terjumpa something interesting...
Lets check it out!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA