Monday, February 13, 2012

:: SAYA DAH DAPAT NUR LIZZ 2 SLIMMING & TAB SOAP DARI IRINE NADIA ::

Assalamualaikum..
Seronok sangat hari ni pagi dalam kul 10.30 pos laju datang hantar barang yang saya order dari Irine, Jumaat lepas... hehehe.. tak sabar nak tunggu hasilnya.. Aku da hampir putus asa dengan berat aku yang aku rasakan makin bertambah dari hari ke hari. Nak kata aku makan bnyak sangat tak juga.. sama je makan macam dulu.. Jerawat pun dah banyak naik baru-baru ni.. buat aku semakin risau..... Tahun ni nak kawen bnyk pula masalah fizikal aku ni...

Jadi, bila baca testimoni dari facebook page irine, http://www.facebook.com/irinenadiablogspot  aku tak pikir panjang aku terus order.. Tunang aku pun terkejut sebab aku tak pernah citer apa-apa pasal product ni, tahu2 nak beli... yelah, bukan apa, Nur Lizz 2 Slimming tu boleh tahan gak la mahalnya.  Tapi aku harap berbaloi..

Aku ada masalah white head dekat hidung dan sekitar pipi dan bawah bibir. Kalau pegang memang kasar. Boleh dikatakan hari-hari aku kena buang white head ni pakai pencabut bulu hidung sbb kalau pkai pemicit jerawat konpem tak mahu tanggal. First time aku pakai tab Soap pagi ni ( 13 Feb) hurm... aku rasa kulit muka aku bersih... Tapi still rasa kasar lagi atas hidung. Kali ke 2 aku pakai sebelum slat zuhur... Kali ni baru aku nampak hasilnya, white head kat dalam pori-pori keluar, kalau tengok kat cermin memang jelas. Aku geram, aku pun cuba kais dgn jari aku (tak kuat pun) tapi terkejut aku sbb white head tu tanggal macam daki. Aku pun gosok2 bahagian bawah bibir dan dahi... hehe.. Akhirnya.. aku puas hati sgt2 sbb hari ni aku tak payah nak buang white head berjam-jam depan cermin.. Dan tiap kali aku pegang hidung aku rasa seronok sgt. Yela selama ni hidung aku kasar je kalau pegang. Pakai makeup pun tak cantik sebab nampak bintik2 white head. Lepas ni tak sabar nak tunggu kesan dari Nur Lizz 2 Slimming... Aku beli 3 botol.. Ntah kenapa aku yakin sgt dgn product yang Irine syorkan ni.. Tapi klau tak berkesan aku tak salahkan dia. Mungkin tak serasi dgn aku...

Pe pun tunggu update seterusnya berkenaan 2 product yg aku pakai skg..

Wassalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA