Monday, December 26, 2011

:: TAMATNYA KURSUS PRA PERKAHWINAN ::

Assalamualaikum..
Akhirnya tamat sudah program aku untuk bulan Disember 2011 yang bermakna.. last program untuk bulan ni.. Kursus pra perkahwinan... adik aku, Daus N Fikri join juga.. tak lupa gak Nas Amira, buah hati adik aku, Daus. hehehe... Sepanjang kursus ni memang best.. ustaz2 n ustazah yang bagi ceramah pon ok.. Tapi yang tak tahan duk lama2 atas kerusi wat aku sakit pingang.. almaklum la da matang... hahaha.. Kursus kahwin yang aku buat ni bawah JAWI, diadakan di Masjid Negara.. Memang best sbb tak payah isi2 borang..huhu... Cuma bayar RM80 je... So, korang yang belum amik kursus kawen ni cepat2 la g amik... Sbb aku dengar citer tahun depan da naik RM300 pastu kne tidur masjid pulak, 3 hari 2 malam... tu pasal adik aku yang belum nak kahwin pun mak ayh aku suruh g kursus gak.. 

Hurmmm.. dikesempatan ni aku nak minta maaf banyak2 kat adik2 ku... Daus n Fikri.. terutama yang Nas Amira.. Sorry kalau sepanjang kita berkursus aku buat hati korang tak senang.. Elok2 happy jadi tak happy. Ampunkan patik tuanku! Patik tahu patik bersalah... Semua ni akan jadi ikhtibar wat aku.. Begitu yang ngn cik abg sayang.. Mekaceh sebab sudi jadi pendengar dan penasihat yang baik =)
Lepas ni janji taknak wat cmtu lagi!!! Menyesal!



Bersama tunang tersayang, daus dan nas amira

Fikri yang selekeh =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA