Wednesday, September 7, 2011

:: JODOH - SEGALANYA TELAH DITAKDIRKAN..... ::

Assalamualaikum..
Subhanallah... itulah kata-kata yang hanya mampu aku ucapkan kala ini.. Segala yang berlaku bagaikan mimpi... Betul ke ni? Ya Allah, jika engkau mentakdirkan dia jodohku, semoga segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan oleh-Mu.. Amin~~~

Hurmm. Nak cari cincin belah rotan untuk merisik??? Cincin belah rotan tu macam mana ya?? Jenuh la mak aku menerangkan macam mana cincin belah rotan tu..  Mak kata jangan pulak engkau cari cincin bermata-mata.. Si dia pula esok akan pergi ke kedai emas bersama ibunya untuk melihat macam mana ciri-ciri cincin belah rotan tu..  
Masing-masing tak tahu apa benda cincin belah rotan... Nasib baik gak en. Google ada.. Aku bukan jenis yang suka pakai barang kemas... Selalu beli cincin nakel je yang harga RM2.. Inchallah, minggu depan kami bersama-sama dalam misi mencari cincin belah rotan....

 Owhh.. ini ke namanya cincin belah rotan??huhu~




Ya Allah.. segalanya berlaku sangat pantas dan terlalu mendadak.. Tapi mak kata, kalau itu memang jodoh kita, tak perlu tunggu lama-lama Allah akan permudahkan jalan ke arah itu. Alhamdulillah.. setakat ini semua yang berlaku terlalu mudah dan berjalan dengan lancar walhal aku baru kenal Si Dia sebulan  4 hari... Mak ayah Si Dia pun aku tak pernah jumpa lagi.. 
Semoga dipermudah segala urusan ini hingga ke akhirnya... Sesungguhnya engkau lebih tahu mana yang terbaik buat hamba-hamba Mu... Aku bersyukur atas segala nikmat pemberian-Mu, Ya Allah kerana mempertemukan hamba dengan insan yang beriman... Semoga nikmat ini akan membawa kecintaan kepada-Mu dengan lebih mendalam...Aminnnn~~~

Wallahu'alam~~~

9 comments:

anamizu said...

wahhh andai dia jodoh untukmu,insyaallah dia adalah untukmu :) semoga sgalanya lancar :)

HARITH ISKANDAR said...

wah wahhh dh nk kawen ke?alhamdulillah :)

Sha-na.Szied said...

salam atikahh!! wahh lama x bace.. akhirnya nak kawen. doa byk2 ok..:) moga itu tebaik untuk awak :))

Pls update ur storyy lagii pasal ini..ok tengs..

slmt hr raya!

bulan darling said...

tahniah atikah =) salam kenal

Amoychanteks said...

seronok nyer. nak kawin gak ! haha~

LydSunshine said...

Sangat-sangat betul dan super sokong bahawa jika dia jodoh kamu, Allah akan mempermudahkan segala urusan.

iszieylyanziy said...

betol2x,,jodoh tu da memang ada,,tunggu masa jek,,,cincin belah rotan macam gmbr last,,kosong sekosong nya,,ngeee

haliqA hanimkuM said...

subahannallah. moga dipermudahkan urusanmu=)

yayath said...

tahniah atikah:)wahhh...bestnye..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA