Wednesday, January 12, 2011

:: URGENT !!! BOS!!! CEPAT LA DATANG!!! ::

Assalamualaikum..
Hari ni aku saje2 nak chek kemasukan luar kampus di satu IPT di Malaysia... mengikut jadual kemasukan, patutnye kursus yang aku nak pengambilan bulan Februari.. tapi aku tengok kemasukan yang aku nak tak ade... jadi aku pun try hartar emel pada pihak yang berkenaan.. then.. alhamdulillah cik puan tu balas.. dia kata permohonannye dah ditutup.. kalau nak aku kena hantar borang permohonan dengan segera......yeah... aku syukur sangat2.. walaupun permohonan dah ditutup tapi cik puan tu bagi peluang kat aku...tak tahu kenapa aku rasa yakin pulak akan lulus permohonan tu walaupun aku belum mohon...hahaha


Aku pun carik2 borang permohonan kat portal IPT tu... then dah jumpa.. time tu jugak aku nak print dan terus isi.. esok tinggal hantar je.. TAPI........ TAPI......


Sampai part terakhir dalam borang tu dia mintak tanda tangan majikan!!!! Makk aiiiii!!! majikan aku sebulan sekali nak datang library pun susah...nngeeee....ingat esok gak aku nak hantar borang tu...waduhhhh.... En. Ariffin... harap-harap boleh la encik datang esok!!!URGENT sangat2!!!!Kalau tak alamat aku kena tunggu tahun depan la jawabnya........


p/s untuk aku: lain kali dah tahu kemasukan bulan dua, jangan la kau pikir nak mohon bulan dua... konpem2 la tarikh permohonan tu dah tutup... apa da Atikah ni...hahahaha

2 comments:

IFA Athirah said...

lain kali mintak tndtgn mjikan siap2.,pstu buat cop!lain kali cop je.,haha http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Mr.TN_SkY said...

hehehe..sian dye..neway hows? setel alredi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA