Tuesday, March 2, 2010

-BERKONGSI KISAH DAN FAKTA....

Apa Khabar kepada semua pembaca yang budiman..termasuk kepada sesiapa yang tinggal di Alam Budiman..

Beberapa bulan sebelum ini saya telah berkongsi beberapa kisah dan riwayat mengenai sirah nabi-nabi.Entah mengapa saya rasa kali ini saya ingin mempelbagaikan lagi perkara yang hendak dikongsi kepada pembaca sekalian semoga masing-masing mendapat menfaat melalui benda baru yang saya selitkan dalam blog ini..

Inchallah sekiranya ada izin Allah saya berminat untuk menambahkan bahan-bahan fakta yang menarik di dalam blog ini.Seandainya ada antara isi kandungannya tidak benar atau tepat harap kalian semua sudi menegur saya kerana fakta-fakta yang saya ingin kongsikan ini juga berkemungkinan fakta lama..

Walau apapun saya ingin mengucapkan terima kasih kepada kalian yang sudi membaca blog saya...Salam Ukhwah dan berkongsi ilmu...

Wassalam~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA