Friday, November 19, 2010

-Qurban.......

Assalamualaikum....Salam Aidiladha...harap belum terlambat lagi untuk aku wish pada korang semua... Masa Raya Aidilfitri berpusu-pusu aku dapat mesej ucapan Hari Raya... Tapi Raya Haji ni ada sorang je yang hantar sms..

Sempena Raya Haji ni aku nak kongsi sikit gambar waktu sesi qorban dijalankan.. Aku amat bangga jadi orang Puncak Alam ni sebab para remajanya sangat2 rajin...hehehe... Sanggup menolong melapah daging lembu dan hantar rumah ke rumah ( Tapi aku tak tolong pon..huahuahua)..
Anyway, kat Puncak Alam fasa 1 sahaja 12 ekor lembu telah "diqorbankan".. Ayah aku ada la sembelih 3 ekor lembu dari 12 ekor tu... Banyak gak daging lembu ayah aku bawak balik.. Masuk hari ke3 raya ni kepala aku da sakit-sakit sebab banyak sangat makan daging lembu...Adoi...... Takkan darah tinggi kot !!!!


Bapak den sembelih lembu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN ANDA